tisdag 28 september 2010

Mera väggar

Tisdagstemat hos Fabriken idag var ju På väggarna. Imorse visade jag vad vi har på två av väggarna hemma hos mig. Här kommer lite mer inspiration från Styleroom på samma tema.


Tavellister är så grymt smart, tycker jag! Funkar ju för tavlor, ljusstakar, prydnader etc. etc. Och hur enkelt som helst att byta ut det som står på och förnya hemma!


Ett annorlunda och roligt sett att markera och rama in en tavelvägg.


Väggmålningar är också ett relativt enkelt sätt att göra om, förnya och sätta färg på rummet.


Otroligt effektfullt att dekorera väggarna med beslysning så här.

2 kommentarer:

  1. Hej!
    Jag diggar verkligen dig på signerat och tyckte det var superkul att du bloggar också!
    Från köparen av den virkade gröna bilen!

    SvaraRadera

Jag blir så glad för alla kommentarera och hälsningar, det är jättekul att få veta vilka som är här inne och kikar. Tack! //Petra