fredag 19 november 2010

Börjat pynta lite smått


Bara en vecka kvar till advent och idag har jag börjat smygpynta lite. Tre hyacinter fick följa med hem och jag var så wild and crazy i affären att jag tog tre stycken från "överaskningshyllan". Alltså den där det inte stod om blommorna blir vita, blå eller rosa. De e vardagsspänning på hög nivå det... :-)


Och på balkongen har vi äntligen fått upp en ljusslinga. Det är svårt att få en bra bild på den men jag kan avslöja att mysfaktorn har höjts rejält här innefrån vardagsrummet sen den kom upp.

4 kommentarer:

  1. Mysigt med ljusslingan på balkongen! Köpte också hyacinter idag, men "fegade" och köpte vita. Trevlig helg!

    SvaraRadera
  2. Visst är det mysigt med ljusslinga. Vår har också kommit upp :)

    SvaraRadera
  3. har inte köpt några hyacinter än, men snart så!! SÅ fina!
    Kram Malin

    SvaraRadera
  4. mm...mysigt! Idag ska jag iväg på julmarknad där min svägerska står, efter det kan nog ingen hindra att det börjar pysslas lite här inne med!

    SvaraRadera

Jag blir så glad för alla kommentarera och hälsningar, det är jättekul att få veta vilka som är här inne och kikar. Tack! //Petra