lördag 25 december 2010

Julafton


En mysig julafton igår slutade tyvärr med att jag vaknade upp inatt och mådde skit, rent ut sagt. Så jag har kräkts ungefär hela natten. :-( 

Men nu samlade jag till slut lite krafter och satte mig bakom datorn för jag va så sugen att titta på fotona jag tog igår. Det visade sig nämligen att Tomten hade sett min önskelista och sen snackat ihop sig med mina föräldrar så jag fick en sprillans ny och fin systemkamera i julklapp!! 


Det är ungefär tusen funktioner och knappar på kameran som jag måste sätta mig in i och lära mig men det får bli en annan dag, nu måste jag fortsätta kurera mig. Vill så gärna vara frisk imorrn så jag kan fira lite mer jul innan den är slut för i år.


Så fort jag får behålla någon mat och har mer kraft ska jag även visa er mina pysslade julklappar (nu är dom ju utdelade) och vad jag fick för fint

God fortsättning allihop!!

8 kommentarer:

  1. God Jul! Vilken härlig julgran ni har! Hoppas du kryar på dig. Sjuk på jul vill man ju inte vara.

    SvaraRadera
  2. Stackare! Hoppa du mår bättre snart!

    SvaraRadera
  3. Usch... inte kul att kräkas! Hoppas att du snart mår bättre så du kan visa vad du fått ;-) Vad var det för kamera du fick då...? Jag har varit ute och lekt med min kamera idag....

    Krya-på-dig-kramar! / Lotten

    SvaraRadera
  4. Uch då, din stackare :( Hoppas verkligen att du känner dig bättre! Vilken toppenklapp, en systemkamera är ju helt klart bloggarens bästa vän, jag kan inte leva utan min ;)

    Ha en fortsatt underbar juldag! kram Linnéa

    SvaraRadera
  5. Usch, inte kul att bli dålig julafton!
    Men ha en fortsatt bra julhelg!

    Kram Jenny

    SvaraRadera
  6. Usch, vad tråkigt att bli sjuk just nu! Hoppas att du känner dig bättre.

    Tackar hjärligast för de fina julklapparna! Gillar verkligen dem, o blev jätteglad för de häftiga servetterna! :D

    Många Krya-på-dig-kramar

    SvaraRadera
  7. Stackare, hoppas du kryar på dig ordentligt och fort!

    Men vilken lyx med en systemkamera, det har varit en av mina önskningar länge men förra året fick jag en digitalkamera som ändå var helt okej (ingen systemkamera dock) och jag är nöjd med det fortfarande. Så min önskan om systemkamera har dämpats något :)

    Kram på dig!

    SvaraRadera
  8. Usch, vad tråkigt att du blev sjuk under julen! :(
    Hoppas att du kryar på dig och att du snart har ork att leka mer med din nya fina kamera!

    SvaraRadera

Jag blir så glad för alla kommentarera och hälsningar, det är jättekul att få veta vilka som är här inne och kikar. Tack! //Petra