fredag 25 mars 2011

Smyckad med porslin


Ännu en tallrik har hamnat under hammaren och fått bli till ett gäng smycken istället. Varje tallrik räcker verkligen till hur mycket som helst, och denna gång blev det ett par örhängen, ett halsband, några hårspännen och lite annat.


Dom här smyckena, plus massa annat fint, finns att köpa hos Fyra sorters kakor, som vi idag har öppnat upp igen. Gå in där och kika om ni hittar något ni tycker om.
De tre första som handlar får dessutom en varsin fin överaskning!

6 kommentarer:

  1. Så påhittig du är! :)

    Jättekul återvinningstips att låta gammalt porslin bli smycken :)

    Jag önskar dig en fin fredag!
    Kram Sofia

    SvaraRadera
  2. Oj, hittade precis hit från Stjernfalls blogg.
    Du är superinspirerande, TACK!!
    Blev alldeles varm av ditt finurliga pysslande med gammalt porslin.

    Önskar dej och familjen en härlig vårhelg!
    /Ida

    SvaraRadera
  3. Hur läckert som helst..hur fäster du "hänget" på skärvan?

    Ha en fortsatt toppenhelg gumman! <3
    Kraaaaaam
    Sanna

    SvaraRadera
  4. Ønsker deg en super helg! Du har fått award inne hos meg:) klem!

    SvaraRadera
  5. SV: Ja visst är tavlan supersöt! Jag är svag för ugglisar jag med.. <3

    Aha..hmm..jag måste ha missad dessa..vart beställer du ifrån då?

    Kraaaaaaam
    Sanna

    SvaraRadera
  6. Super-fint!! Det där vill jag prova på :)

    SvaraRadera

Jag blir så glad för alla kommentarera och hälsningar, det är jättekul att få veta vilka som är här inne och kikar. Tack! //Petra