söndag 26 juni 2011

Casa Nuhma/Wenblad


Vi firade midsommar hemma hos min svägerska och hennes familj, på Djurgården.
På midsommardagen, när barnen lekte barnhem med dockorna och karlarna lekte båtmeck på bryggan, så passade jag på att leka fotograf och vandra runt i alla skrymslen och vrår med kameran.


Som ni ser rådde det ingen brist på fina saker att fotografera.



Hade det inte varit för att vi var tvungna att åka hem och packa inför dagens resa till Öland, hade jag nog gått där och fotograferat fortfarande... :-)

17 kommentarer:

  1. vilka härliga bilder du bjuder på! Önskar trevlig resa till öland, själv har jag precis landat efter en härlig långhelg där :-)

    SvaraRadera
  2. Såå fina bilder och härlig inspiration! Ni ser också ut att ha haft en lyckad Midsommar.

    Bra idé med ordboken, ska nog göra en likadan :)

    Kramen Mia

    SvaraRadera
  3. Vilket fint hem! Härliga bilder!

    SvaraRadera
  4. så mange vakre detaljer, fra et vakkert hjem!
    elsker det treet på veggen ..nydelig!

    det er når man besøker slike stilfulle hjem, med sarte duse farger og detaljer man begynner å lure på om man valgte "feil" med alle sine knallfarger og retromønstre ;)

    SvaraRadera
  5. Vilket vackert hem och underbart ställe att fira midsommar på.

    SvaraRadera
  6. ljuvligt! så hade jag inte alls tackat nej till att bo!

    SvaraRadera
  7. Åh vilka vackra bilder, som hämtade ur ett inredningsmagasin!

    SvaraRadera
  8. Men vilket underbart hem! Förstår att du hade fullt upp med kameran när ni var där. Kram

    SvaraRadera
  9. Sjarmerende hus med vakre detaljer:)
    Klem ♥

    SvaraRadera
  10. Så fint de bor! Lustigt att vi båda roade oss med att fota hos dem vi var bortbjudna hos på midsommarafton ;-)

    SvaraRadera
  11. Men wow, vilket otroligt vackert hem! Ha det så kul på Öland :)

    Kraaaam!

    SvaraRadera
  12. Men gud så fint och så lyxigt att bo så fint just där också! Sjukt avis!

    SvaraRadera
  13. Som ett inredningsmagasin!

    SvaraRadera
  14. Åh jisses så fint! Jag skulle aldrig ha kunnat slita mig därifrån :)

    SvaraRadera
  15. Vilka härliga bilder! Så fint och stilrent! Känner mig faktiskt avis!
    Ha en fin dag!

    SvaraRadera
  16. Vilka underbara sommarbilder!

    SvaraRadera
  17. Åååååhhh vad fint. Jag vill också bo sådär lantligt och gott.

    SvaraRadera

Jag blir så glad för alla kommentarera och hälsningar, det är jättekul att få veta vilka som är här inne och kikar. Tack! //Petra