söndag 30 juni 2013

Six down, six to go


Hur galet är det inte att halva tjugohundratretton redan är till ända?! Jag vet inte om det här halvåret rusat förbi så snabbt för att vi missade våren (det var ju bara vinter, vinter, vinter och sen plötsligt sommar), om det är för att jag haft så ofantligt roligt (tiden sägs ju gå fort när man har roligt) eller om jag börjar bli gammal (gamla människor tjatar ju jämt om hur himla fort tiden går). Kanske lite av alla tre. Sex månader är i alla fall slut och endast sex återstår.

Varje månad hittills under tjugohundratretton har ju jag och de andra medlemmarna i Fabriken skapat moodboards och här är mitt första halvår. Januari, februari, mars, april, maj och juni. Ganska olika, men ändå rätt lika.

Imorrn går vi in i juli och den andra halvan av året. Den bästa halvan. Den halvan då det är minst två månader sommar, halvan med min födelsedag, halvan med Floras allra första födelsedag, halvan med vår bröllopsdag, halvan med mysiga advent och jul och halvan då vi har semster på både Öland och Västkusten och en höstresa till Legoland att se fram emot.

Välkommen juli!

5 kommentarer:

  1. Ja, det är knappt så att man fattar att halv året är till ända. Det är nog som du säger att det bara var vinter och sedna plötsligt sommar. Det är bra att ha saker att se fram mot. :)

    SvaraRadera
  2. Helt fantastiskt härliga bilder! Lika härlig andra halva önskar jag dig! Kram

    SvaraRadera
  3. snyggt... och sannerligen, juli i morgon, fort går livet!

    SvaraRadera
  4. Så kul att se dina moodboards ihop. Underbara bilder! Tyvärr missade jag junis moodboard (har varit en galen månad). Kul med semester på västkusten! Kommer ni till Göteborg också? För egen del nalkas födelsedag om någon månad då jag fyller 30! :) Kram Karin

    SvaraRadera
  5. Superfina moodboards! Jag hoppas att jag kommer att få lite tid för kreativitet om Ullharen får för sig att vara mindre kvälls-kinkig och dag-hungrig. Just nu går ju allt med honom i ett så jag hinner inte riktigt pyssla med något, men det kanske ändrar sig :)

    Trevligt med semester på västkusten! Vi tar oss åt andra hållet, till ostkusten och rucklet istället. Men Västkusten är ju finfint så jag förstår att ni väljer det!

    SvaraRadera

Jag blir så glad för alla kommentarera och hälsningar, det är jättekul att få veta vilka som är här inne och kikar. Tack! //Petra