torsdag 25 september 2014

Äppelchips, ett skåp som inte behövs, blodiga mord, vardagskomik och Amelia Widell

En brokig skara icke sammanhängande saker, kan tyckas. Men alla, ack en så stor del av veckan som gått.

 
Äppelchipsen. Mitt nya beroende. Varje dag efter jobbet måste jag fylla en plåt med tunna äppelskivor och torka. Färdiga precis lagom till att middagen är uppäten och undanplockad och lugnet (förhoppningsvis) lagt sig. Mums!

 
 Det stora möbelvaruhuset har återigen lyckats med sin styling. Har haft mycket huvudbry under veckan över var jag behöver ett fint grönt skåp. Svaret blev Ingenstans. Tyvärr.
 
 
Sista säsongen av the Killing låg plötsligt på Netflix och som den expert på hysteriskt och näst intill besatt serie-tittande jag är, så klämde jag alla avsnitten på mindre än en vecka (En hel säsong på en vecka?!? Galning! tänker ni. Kan lugna er med att det bara var sex avsnitt på säsongen). Det regnar i precis varenda scen, sinnesstämningen är mörk och plågad och det är olidligt spännande från start till mål! Måste ses.
 
 
Hej hej vardag. Senaste upptäckten på Instagram. Hur har jag kunnat missa detta ända fram till nu? Genialt och superkul!
 
 
Och så en väldans massa jobb på det. Idag lanseras äntligen kampanjen jag jobbat med den senaste tiden. Veckor av detaljer föll äntligen på plats. Plus att jag, lite otippat, själv hamnade framför kameran. Kolla in If Stilsäkert och ta del av inrednings- och stylingtips från fantastiskt duktiga och härliga Amelia Widell.

8 kommentarer:

  1. Men hej, vad roligt att se och höra dig in action, vilken bra kampanj du jobbat med, kul med både inspiration och bra tips.

    Kram Victoria

    SvaraRadera
  2. Vad roligt med Stilsäkert! Passade genast på att göra ett blogginlägg och tipsa vidare :) Äppelchips är ju hur gott som helst men inget jag provat göra själv. Kanske ska ge mig på det då. Passar bra till den däringa spännande serien ... Kram!

    SvaraRadera
  3. Äppelchips: en sak som står på listan över saker jag ska testa! Jag har ju till och med en tork jag kan göra det i, ska bara få tummen ur! :)
    Kul att du hamnade framför kameran! :)

    SvaraRadera
  4. så bra du gör dej där på film... kul att se!
    Det där skåpet är ju galet snyggt... synd, det verkar inte som att vi behöver något sådant här hemma heller!

    SvaraRadera
  5. Va kul att få se dig in action o äppelchips det måste jag testa att göra. Ha en mysig helg. Kramisar Tina

    SvaraRadera
  6. Her var det mykje kjekt :)
    Eplechips til kveldskos var ikkje dumt. Takk for tipset :)
    Hej hej vardag er heilt fantastisk! Tusen takk for tipset :)
    Netflix-en, ja... Har prøvd å melde meg ut, men vart dradd inn igjen.. Litt for freistande seriar :) Har du sjekka the Glades? Faktisk veldig kjekk :)
    Og veldig kjekt å sjå deg òg :)
    Klem frå meg :)

    SvaraRadera
  7. Vilken rolig kampanj! Kul jobb du verkar ha. :) Ha en fin helg!

    SvaraRadera
  8. Vilket bra tips med äppelchips. Det måste jag testa!

    SvaraRadera

Jag blir så glad för alla kommentarera och hälsningar, det är jättekul att få veta vilka som är här inne och kikar. Tack! //Petra