söndag 4 januari 2015

Julklapp från maken

 
Det finns mer romantiska och mindre romantiska julklappar. En lamineringsmaskin hamnar utan tvekan i kategorin mindre romantiska, men ack så glad jag blev ändå. Så många pyssel som jag tänkt att jag skulle kunna göra om jag bara hade haft en lamineringsmaskin... och nu har jag plötsligt en!
 
 
Först in i lamineringsmaskinen gick några gamla tapetsnuttar och ut kom tolv glasunderlägg.
Tack, min fina man för en av de roligaste, men mest oromantiska, julklapparna jag fått!  

5 kommentarer:

  1. Perfekt ju... och så snyggt!
    Som förskollärare är man ju rätt bra på att laminera, och ja, det finns mycket som man kan stoppa in i den där maskinen!

    SvaraRadera
  2. Det var iaf en behövande julklapp ;-)
    Kram Sandra

    SvaraRadera
  3. Fast å andra sidan... Det mest romantiska måste ju vara att någon har tänkt på en och försökt hitta en present som verkligen skulle uppskattas! Och när man dessutom träffar så rätt så visar det ju hur väl han känner dig. I mina ögon är den jätteromantisk! Precis lika romantisk som min julklapp från min man: En Crock-Pot! Love at first sight!

    SvaraRadera
  4. :) Får mig att tänka på förra årets mest uppskattade julklapp: Undertrådsspolar till symaskinen!

    SvaraRadera
  5. Å nu blev jag också sjukt sugen på en lamineringsmaskin! Allt blir ju såå fint när det är laminerat...och ja jag är förskollärare i grunden ;)

    SvaraRadera

Jag blir så glad för alla kommentarera och hälsningar, det är jättekul att få veta vilka som är här inne och kikar. Tack! //Petra