söndag 22 februari 2015

En helg hos Miss Clara

 
30-årsfest och barnvakt i helgen så vi passade på att lyxa ordentligt och ta in på hotell. Jag älskar att befinna mig i snygga miljöer så Miss Clara var ju det perfekta hotellet. Ursnygga möbler, genomtänkta detaljer (vinglasen till exempel... underbara) och fantastisk fotokonst på väggarna. En gammal flickskola som under ledning av Gert Wingårdh fått nytt liv som designhotell. Så värt ett besök.
 
 
Om man inte vill stanna över natten så har jag hört det ryktas att deras restaurang är riktigt bra (från min råbiff-expert-kompis har det t.ex. konstaterats att de serverar en av Stockholms bästa råbiffar). Vi hann dock inte testa mer mat en frukosten, men den kändes det helt klart som att dom hade under kontroll, i alla fall.

1 kommentar:

Jag blir så glad för alla kommentarera och hälsningar, det är jättekul att få veta vilka som är här inne och kikar. Tack! //Petra